Enguany,  Associació Ajudam-Predegent, celebra el seu 10è aniversar i, per conmemorar aquesta data, es va organitzar un acte de caire festiu el passat diumenge 5 de març.

Durant la celebració es va presentar al Teatre…

Durant la celebració es va presentar al Teatre La Colmena el documental  “10 anys recordant amb tu” dirigit per la periodista Mar Martínez, un recull testimonial de la tasca que es realitza des de l’entitat per acompanyar i millorar la qualitat de vida de les persones que pateixen deteriorament cognitiu al territori.

Ajudam va reunir a moltes persones que han format part de l’entitat, pacients, famílies, professionals  i molts amics i amigues en un acte emotiu que també va comptar amb l’assistència de l’Alcaldessa de Sta. Coloma de Gramenet, Núria Parlón.

L’acte ha anat seguit d’una Festa Solidària a la Plaça de la Vila amb el lema “Juga-te-la pel record”. Una festa oberta i participativa adreçada a petits i grans amb diverses propostes lúdiques per fomentar les relacions intergeneracionals, la sensibilització, els valors i l’apoderament de la Gent Gran.

Des d’aquestes línies es vol agraïr la col.laboració i implicació de  totes les  persones, organitzacions, institucions i entitats que enriqueixen a diari el projecte Ajudam. Han estat 10 anys compartin treball, il.lusions, alegríes…però, sobretot, 10 anys de bona companyia i de feina ben feta.