Acompanyar i treballar per a millorar la qualitat de vida de les persones quan les capacitats  es debiliten és l’objectiu d’ Associació Ajudam.  Recordar el passat  i estimular a viure el present, l’eix de les nostres intervencions.

Un  camí per ensenyar a buscar alternatives a les dificultats i en el que nosaltres també hem après la importància de fer-ho amb dedicació, rigor, sensibilitat i sobretot, amb dignitat. Una dignitat que va més enllà del tracte personal i impregna també les accions, les eines i els recursos que utilitzem per a aconseguir els nostres objectius.

No volem perdre l’oportunitat de donar forma i visibilitat a tots aquests coneixements, idees, eines i materials que han sorgit de la feina del dia a dia i que ens ajudem a dignificar les nostres intervencions amb les persones que participen de les activitats sense caure en l’infantilisme.

Amb la il·lusió i el convenciment de ser útils per a tothom, l’Associació crea una marca pròpia Mira,Pensa,Recorda que recull tot aquest coneixement i expertesa. Una marca per treballar amb innovació i garanties donat que, la seva font d’inspiració són les persones i la història natural de les seves vivències.

Fem una aposta pel joc de taula tradicional como a eina excepcional per compartir, socialitzar, gaudir i recordar. Iniciar un passeig pel record amb puzles que ens mostrem alguns dels oficis tradicionals i les seves eines o desplegar un joc de taula capaç de despertar els sentits per confeccionar plats típics culinaris,  són un punt de partida excel·lent pel naixement d’aquesta iniciativa que vol créixer al costat de les persones.

Un projecte social capaç de generar cadena de valor:  fabricar i comercialitzar nous materials, revertir els seus beneficis a l’associació per garantir la continuïtat dels programes d’ estimulació cognitiva i incorporar en el procés col·lectius amb discapacitat funcional com a contribució al manteniment de programes d’inserció sociolaboral.

Una experiència intensa i atrevida que requereix de l’ implicació de tots els que treballem per millorar la qualitat de vida de la Gent Gran.